השכרת רכב עד הבית – זול, נגיש וחוסך זמן רב

ברוכים הבאים לשנת 2022 – כבר לא צריך להטריח את עצמכם ולהגיע עד לסוכנות הרכב • הכירו: משלוח רכב עד הבית • "זה חלק מהמהפכה, הלקוח פחות מגיע – אנחנו מגיעים אליו", ציין מנכ"ל "תיר השכרת רכב" • מה גם, שמשלוח הרכב כרוך בעלות נמוכה יחסית • מהם היתרונות של השכרת רכב עד הבית על פני השכרה פרונטלית? כל המידע במאמר הבא

עולם הדיגיטל מייתר המון הרגלים מיושנים: להזמין כרטיס לסרט מהקופות, לפתוח מפה לפני נסיעה ארוכה ולתכנן את המסלול – וגם להגיע לחברת השכרת הרכב כדי לשכור רכב. במאמר זה, המומחים של "תיר השכרת רכב" יסבירו לכם מדוע וכיצד להזמין רכב עד לפתח הבית. מאמר זה נכתב עבור כל מי שמעוניין לשכור רכב, ובפרט אנשים ששוכרים רכבים לעתים קרובות, שיכולים לחסוך את ההגעה אל סוכנות הרכב והשבת הרכב לסוכנות בכל פעם. "זה חלק מהמהפכה שלנו ב'תיר'. יותר דיגיטל ופחות פרונטלי. יותר להביא את הרכב ללקוח ופחות להביא את הלקוח אלינו", ציין אמיר בן עזרי מנכ"ל החברה.

רכב שכור עד הבית

חיסכון בזמן

בעולם המערבי, זמן זה שם המשחק. הגעה לסוכנות הרכב עשויה לגזול זמן רב. השכרת רכב עד הבית תחסוך לכם זמן יקר – לחלק מעל שעה, לחלק מעל חצי שעה ולאחרים 20 דקות. כל חיסכון בזמן הוא יקר וחשוב. ההגעה אל סוכנויות הרכב השונות עשויה לקחת זמן מה, בפרט כשלא קיימת סוכנות רכב בקרבת מקום.

משפחות עם ציוד 

משפחות שנוסעות לטיולים בחיק הטבע לרוב לוקחות עמן ציוד רב, מה שמצריך מהנהג לאבזר ציוד ברכבו הפרטי, לנסוע אל סוכנות הרכב כדי לשכור רכב שיותר תואם את אופי הטיול – לפרוק שוב את הציוד ולעשות את הפעולה ההפוכה בחזור כדי להשיב את הרכב. מדובר בטרחה של ממש. עם זאת, אין זה המצב בעת השכרת רכב עד הבית. סוכנות הרכב יכולה לשלוח איש מטעמה שיבוא לאסוף את הרכב, כך שהצורך בהחזרת הרכב אל הסוכנות יתייתר.

רכב עד הבית במבצע!

השכרת רכב כרוכה בעמלה נוספת. העמלות משתנות בין החברות השונות. אך בחברת "תיר השכרת רכב" אנו מציעים רכב להשכרה במשלוח מיידי במחירי מבצע. החל מ-105 ש"ח למשלוח הרכב הישר אל הלקוח. רוצים לחסוך בזמן עוד יותר ולקבל גם שירות החזרת רכב לסוכנות? ניתן לעשות זאת על ידי תשלום נוסף של החל מ-105 ש"ח. בסך הכל עבור תוספת של החל מ-210 ש"ח תקבלו רכב מהרגע להרגע. לרוב, מדובר בעלות נוספת בטלה בשישים.

נוחות והתניידות

לא תמיד ישנן סוכנויות להשכרת רכב קרוב בקרבתכם. במקרים רבים אף החברות השונות להשכרת רכב עשויות להיות רחוקות מדי עבורכם. כך שלמעשה, השכרת רכב לעיתים עשויה להיות לא רלוונטית כלל. עם זאת, השכרת רכב עד הבית יכולה להיעשות מכל מקום. נמצאים בפרברי העיר? בעיירות קטנות ומרוחקות? בקיבוצים, או בכפרים? בחיק הטבע? אין בעיה, באמצעות שיחת טלפון או אפליקציות ייעודית לכך ניתן להזמין רכב ממקומות גאוגרפים שונים ובזמנים שונים.

העברת ציוד ממקום למקום 

עוברים דירה ויש לכם ציוד רב להעביר ממקום למקום? יהיה לכם הרבה יותר נוח להזמין רכב הישר אליכם. מעבר דירה עשוי להיות מייגע. בפרט, כשצריך לבוא במיוחד לאסוף את הרכב ולהחזירו לאחר מכן לחברת ההשכרה. עם זאת, אם תזמינו את הרכב אליכם, תחסכו זמן וטרחה רבים.

נסיעות דחופות

ממהרים לשדה התעופה? יש לכם נסיעה דחופה? אל תבזבזו זמן מיותר על הגעה לסוכנות. התקשרו אלינו והזמינו רכב שכור הישר אליכם. השכרת רכב פרונטלית לא יכולה לתת מענה לנסיעות דחופות. למרבה המזל, עם שירות של השכרת רכב עד הבית ניתן לעשות זאת. מונית ספיישל לא מתאימה בהכרח לכל נסיעה דחופה או לכל אדם. אם יש לכם נסיעה דחופה, התקשרו אלינו מיידית ואנחנו נעשה מאמצים להביא אליכם את הרכב במהירות האפשרית.